مشاور و مجری بازاریابی دیجیتالی , نتورک مارکتینگ , سوشال مارکتینگ
مشاور و مجری بازاریابی دیجیتالی , نتورک مارکتینگ , سوشال مارکتینگ
پورسانت دیجیتال مارکتینگ به دو گونه اعطا میگردد؛ حقوق ثابت و یا درصد از فروش؛ در ادامه به تشریح چند نکته و توضیحات مازاد این دو خواهیم پرداخت در ایران دیجیتال مارکتینگ با حقوق ثابت مشمول دسته صنوف زیر خواهند بود:وکلا و دفاتر ثبت اسناد و دفاتر ثبت ازدواج و طلاق
مشاغل مرتبط با معلولین حرکتی – ذهنی
مشاغل مرتبط با شیلات و بنادر
کاریابی ها
پیمانکاران (داخل سازمان)
بازاریابان سنتی (اگر در این رشته نیز فعال شوند)
کلیه مشاغل مرتبط با مسکن و مستقلات (خرید و فروش – رهن و اجاره)
بازاریابی اینترنتی با سود عالی
مشاغل زیر را در ایران میتوان در رسته های شغلی دیجیتال مارکتینگ با سود عالی دانست:بازاریابی های شبکه ای (مجاز)
دیجیتال مارکتینگ بیمه عمر
روش های دیجیتال مارکتینگ موفق امروز بیشتر بر سه گروه استوارند:دیجیتال مارکتینگ مبتنی بر بانک های اطلاعاتی (یا کانتکت مارکتینگ)
دیجیتال مارکتینگ تهاجمی
دیجیتال مارکتینگ محتوا محور (کانتنت مارکتینگ به انگلیسی Content marketing)
مجموعه مقاله های دیجیتال مارکتینگ که در بخش مقالات سایت ما نیز قابل استفاده هستند را گوینددرج آگهی رایگان در وب سایت های دیجیتال مارکتینگ رایگان
بازاریابی برای فروشگاه اینترنتی (بازاریابی فروشگاه های اینترنتی) (marketing for online shopping)
به تبلیغات اینترنتی در تمام ابعاد جهت بازاریابی برای فروشگاه اینترنتی هایی که به عرضه محصول یا خدمات سایرین میپردازند (مانند دیجی کالا) گفته می شود.این علم به فعالیت در حوزه های گوناگون بازاریابی تبلیغات اینترنتی میپردازد؛ به عنوان مثال در صورتی که شما ارائه کننده خدمات تبلیغات اینترنتیهمچون ایمیل مارکتنگ یا بنر مارکتینگ یا دارای فروشگاه اینترنتی باشید جهت ارائه این خدمات تبلیغات خواهید کرد.
بازاریابی خرید اینترنتی (بازاریابی فروش اینترنت) (Internet Marketing Sales)
بازاریابی خرید اینترنتی ویژه اشخاص و یا شرکت هایی است که به عرضه محصول یا خدمات اینترنتی می پردازند و جهت ترغیب مخاطبین خود جهت فروش اینترنتی از استراتژی هایی چون تخفیف در خرید اینترنتی و یا تحویل رایگان درب منزل (در صورت خرید اینترنتی) متوصل می گردند.فروشگاه اینترنتی 5040 یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی ایران با قدمتی چندین ساله است که به امر دیجیتال مارکتینگ پرداخته و طرفداران زیادی نیز برای خود کسب نمودهتلفیق دو فرایند مدرن و سنتی بازاریابی اینترنتی و تلفنی با هدف افزایش راندمان کاری (ارسال پیام اینترنتی و سپس ارتباط زنده تلفنی)با هدف تحقیق و آمار اینترنتی و آگاهی از کانالهای اطلاع و توزیع مناسب در این صنعت پرسشنامه دیجیتال مارکتینگ آماده و ارائه میگردد.طرح های دیجیتال مارکتینگ در قالب کمپین های بازاریابی آنلاین اجرا میگردند.پروژه دیجیتال مارکتینگ یکی از قسمت های اجرایی کمپین دیجیتال مارکتینگ است؛ در واقع هر کمپین به پروژه های واحد و کوچکتری تقسیم میگردد
تحقیق بازاریابی اینترنتی (تحقیق درباره ی بازاریابی اینترنتی) (Research on Internet Marketing)
تحقیق اولین زیر شاخه مقاله ها و یا پایان نامه های رشته های مختلف است و دیجیتال مارکتینگ نیز به عنوان یک رشته علمی از این مقوله جدا نیست. تحقیق دیجیتال مارکتینگ مرتبط با دانش پژوهانی است که در این زمینه به کسب اطلاعات جدید می پردازند.مجموعه اطلاعات چندین مقاله در قالب یک جزوه دیجیتال مارکتینگ شکل میگیردبه صورت خلاصه چالشهای دیجیتال مارکتینگ عبارتند از:نیاز به پاسخ دهی بدون وقفه (زیر 4 ساعت)
نیاز به پاسخ دهی پیامهای کاربران در تمامی فضاهای محتوایی (سایت، وبلاگها، سوشالها، نرم افزارهای موبایلی)
نیاز به تولید محتواهای کارشناسی شده و سالم
نیاز به بروز رسانی تکنولوژی های مورد استفاده در تمام فضاها با آخرین پروتکل های موتورهای جستجو
نیاز به کانالهای پاسخ دهی و رسیدگی به ارتباطات مستقیم مخاطبین
مجموعه یک شبکه منسجم و هدفمند دیجیتال مارکتینگ شامل موارد قید شده در مورد (1)
قوانین بازاریابی اینترنتی
قوانین دیجیتال مارکتینگ در ایران توسط سایت رسمی دولت (ایران هشدار) اعلام میگرددحدودا بهای یک کمپین دیجیتال مارکتینگ (با عمری حدود ده سال و تعداد بیش از یک میلیون مشتری) برابر با یک غرفه نمایشگاه (با عمری حدود 4 روز و تعداد حدود 500 نفر بازدید کننده)
کتاب بازاریابی اینترنتی به زبان ساده
کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده از انتشارات هیربد مشتمل بر 164 صفحهعموماً نقش دیجیتال مارکتینگ در مجموع فروش شرکت حدود 3 تا 15% از فروش است! این نقش با رویکردهای مخاطب سنجی شرکت ها متغیر خواهد بود. در صورتی که شرکتی این میزان را کم یا بیشتر کند، از سایر پتانسیل های خود غفلت نموده است.یکی از نمونه دیجیتال مارکتینگ های تیم مارکتینگ دیجیتال پلن توانایی این گروه در جذب شما و مطالعه هم اکنون خدمات این شرکت است.
بازاریابی اینترنتی سازین
گروه دیجیتال مارکتینگ سازین؛ ارائه دهنده نسل جدید خدمات وب ، پورتال و دیتا سنتر در کشوردیجیتال مارکتینگ لباس نیز به عنوان دومین نیاز بشر (پوشال) پس از خوراک مورد توجه تمام فعالان این صنعت می باشد. این صنعت در نوع خود دارای رشته مجزای دیجیتال مارکتینگ است.با توجه به ارتباط مستقیم دیجیتال مارکتینگ لوازم ارایشی با مصرف کنندگان دوم جهان (بانوان) یکی از موفق ترین انواع بازاریابی است که هنوز رسته مختص به خود را ایجاد نکرده و از مسیر های پیشین دیجیتال مارکتینگ استفاده می نماید.یکی از زیر شاخه های صنایع غذایی (غذای انسان و دام) دیجیتال مارکتینگ محصولات کشاورزی است.دومین غول دیجیتال مارکتینگ جهان بخش مواد غذایی است که با توجه به مصرف روزانه مردم عظمتی انکار ناپذیر دارد. این صنعت به دو بخش مواد غذایی انسانی و مواد غذایی دام و طیور تقسیم بندی می شود.دیجیتال مارکتینگ و خرده فروشی الکترونیکی به عرضه کلیه کالا ها به صورت خرده و تک به تک (و نه عمده و نمایندگی) گویند.دیجیتال مارکتینگ صنایع دستی شاخه ای مجزا از دیجیتال مارکتینگ است که با هدف صادرات صنایع دستی آن کشور و نیز جلب توریست و بازدید کننده با هدف ورود ارز خارجی به هر کشور انجام میپذیردعرضه و پخش عمده سنگ های مصنوعی و نیز طبیعی (مانند فیروزه) از طریق دیجیتال مارکتینگدیجیتال مارکتینگ املاک تمرکز مستقیم بر فروش و یا واگذاری (رهن و اجاره) املاک و مستقلات بالاخص زمین دارد. این نوع دیجیتال مارکتینگ را میتوان در سایر مشاغل و صنوف به عنوان پر طرفدار ترین نوع دیجیتال مارکتینگ صنوف دانست.
بازاریابی اینترنتی در گردشگری (بازاریابی اینترنتی و گردشگری) (Tourism Internet marketing)
دیجیتال مارکتیگ در صنعت گردشگری با هدف جذب توریست جهت تورهای یک روزه و چند روزه